tisdag 5 februari 2013

Att skapa en blogg!

Många har frågat mig om jag bloggar. Dagens bloggande är lika vanligt som att skriva dagbok.
När jag var liten "tvinga" min mamma mig att skriva dagbok på somrarna för att öva på min handstil och stavande. Vill nämna att min mamma var en utmärkt lågstadie lärare utom när hon tvinga mig lära mig saker. Vilket jag idag tackar henne för :)

För ett halvår sedan börja jag läsa Att vara någons fru en rolig och bra blogg. En blogg man vill uppdatera hela tiden och läses direkt på morgonen innan morgontidningen :D

Har en underbar vännina som bloggar Daniella Ibis Förresten det här med underbar väninnan. Här inne kommer ni inte hitta något övernaturligt så som "Fikat med underbaraste bästaste väninnan och ätit en nomnom bulle för att sen gå iväg till skönaste underbaraste träningen". Utan det kommer var en blogg som skildrar min verklighet utan tyll runtomkring.

Gillar ni så kallad Göteborgs humor så är ni på rätt sida. Älskar Göteborgs humor, eller som min svåger säger Olsson humor!

Vem är jag då?
Jag är en tjej i mina bästa år och älskar livet (vissa dagar) och allt som ger mig postiv energi.
Jobbar som mediasäljare på Sveriges mest lästa tidning. Mitt kontor ligger två steg från min säng. Dvs jag sitter hemma i mitt sovrum och jobbar.
Jobbar även i en inredningsbutik med två tipp topp människor som är vana att samarbete och väldigt flexibla :D
Har jobbat som säljare i 18år och älskar varje dag som kunder och chefer vill som jag vill ;)
Man kan säga att jag inte har några barn (för det har jag inte) men jag har två syster söner som är så underbara och roliga som bara ens egna barn kan vara... Ni vet mina barn andras ungar ;)

Bilder?
Ja det kommer komma bilder. För jag vill eller för att en bild säger mer än tusen ord.
Det kommer inte komma bilder på barn eller på mode eller på personer som inte mutat mig för att vara med.

Så nu har vi börjat bekanta oss och som ett bra förhållande är det kommunikation som gäller. Så vänligen kommentera utan att kritisera min personlighet:D

Dagens lilla ord.. Born to golf, forced to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar